• Strona główna
  • Mapa strony

Witam serdecznie na mojej stronie!

Jestem doktorem psychologii, certyfikowanym psychoterapeutą, trenerem. Od kilkunastu lat wspieram osoby dorosłe - indywidualne oraz pary - które pragną zmienić swoje życie i sprawić, by stało się dobre, szczęśliwe i spełnione.

Zmiana na lepsze jest możliwa. Wiem to, ponieważ każdego dnia obserwuję, jak moi Klienci stawiają czoła lękom, kompleksom, rozpaczy, samotności, wewnętrznej pustce czy poczuciu zagubienia. Widzę, jak przezwyciężają własną niemoc, odzyskując wiarę w siebie i sens swojego życia. Praca psychoterapeuty udowodniła mi, że nigdy nie jest za późno, by powiedzieć szczęściu: „Tak”.

Jeśli więc chcesz wejść na drogę zmiany i potrzebujesz kogoś, kto pomoże Ci ją przebyć, zapraszam do kontaktu ze mną.
We dwoje będzie raźniej.

Aleksandra Hulewska

Konflikty zawsze pojawia się tam, gdzie przebywają wchodzący ze sobą w interakcje ludzie. Prawdopodobieństwo wystąpienia konfliktów w miejscu pracy jest zatem stosunkowo wysokie. Nie jest to jednak - jak tradycyjnie sądzono - zjawisko negatywne. Konflikty bardzo często stanowią bowiem źródło pozytywnych przemian w zespołach. Potwierdzają to wyniki badań nad organizacjami, których pracownicy bardzo rzadko wchodzą ze sobą w spór. Okazuje się, że dużo rzadziej dochodzi w nich do wdrożenia konstruktywnych innowacji, a personel przyzwyczaja się do otaczających go warunków i z czasem wmawia sobie, że jest z nich zadowolony. Podejście do konfliktów polegające na ich unikaniu nie jest zatem strategią konstruktywną. Warto natomiast poszukiwać sposobów na zmniejszenie liczby sporów niepotrzebnych, a także - sprawnie rozwiązywać te, które już wystąpiły.

W trakcie szkolenia uczestnicy m.in.:

  • poszerzą wiedzę o przyczynach powstawania konfliktów w zespole
  • uzyskają informacje o typowych fazach rozwoju konfliktu
  • przeprowadzą autodiagnozę charakterystycznego dla siebie stylu reagowania w konflikcie
  • zdobędą informacje o konstruktywnych oraz destrukcyjnych sposobach rozwiązywania sporów
  • opanują zasady skutecznej komunikacji w konflikcie i stosowania tzw. zwrotów nieinwazyjnych (tzw. komunikacja miękka)
  • nauczą się radzić sobie z trudnymi emocjami pojawiającymi się w sytuacjach konfliktowych (złość, bezradność, niechęć, niepokój i in.)
  • poznają zasady negocjacji nastawionych na współpracę
  • opanują techniki przełamywania sytuacji patowych podczas negocjacji
  • wezmą udział w symulacjach sytuacji konfliktowych, w trakcie których będą mieli okazję do praktykowania i utrwalania nowych umiejętności.

Czas realizacji: 2 dni